אנשים מאחרים לישיבות שלי – מה עושים?

מאמרים > אנשים מאחרים לישיבות שלי – מה עושים?

מנהל פרויקטים צעיר פנה אליי בדילמה הבאה:
"אנשים מאחרים לישיבות שלי. האם נכון לחכות או להתחיל בלעדיהם?"
פתרון מוצע (שיקולים ורעיונות):
1. במידה ותחכה תמיד לכל המשתתפים – תקבע הרגשה שאפשר לאחר לישיבות שלך, מכיוון שאתה תמיד תחכה. מצד שני, אם תתחיל תמיד בזמן – אנשים יתחילו לכבד את הזמנים שלך.
2. כל עוד לא התחלת את הישיבה – אתה מבזבז את זמנם של אלו שכן הגיעו בזמן.
3. רצוי לשלוח תזכורת למשתתפים קריטיים ולבקשם לא לאחר.
4. במידה ומשתתף קריטי לישיבה מתעכב – רצוי להתקשר אליו ולהדגיש את החשיבות להגעה בזמן. במידה והוא מתכוון להתעכב יותר ממספר דקות – בקש שיבוא נציג מטעמו באופן מיידי.
5. יש לשקול לפזר את הישיבה
6. מאחרים כרוניים – יש לטפל באופן נפרד. להציג להם את המצב, ולערב מנהלים – במידה וממשיך לפגוע בעבודה השוטפת.
7. רצוי לקחת בחשבון את התרבות הארגונית הכללית: האם מדובר בארגון "דייקן" או "מאחר" ולתכנן את הפעולות בהתאם.
8. נקודה למחשבה – האם אנשים מאחרים לישיבות כי אינם רואים ערך בישיבה?

להרשמה לרשימת התפוצה:

מאמרים אחרונים באתר:

מדדים ככלי ניהולי

מטרות הההרצאה: 1. יצירת בסיס ידע תיאורטי ומושגי לחשיבות המדדים בניהול. 2. הקניית כלים פרקטיים להגדרת מדדים ולמעקב ובקרה עליהם.

קראו עוד »

ניהול ישיבות צוות

ישיבות הן גורם מרכזי בלוח הזמנים של כל מנהל. מנהל נדרש להוביל ישיבות הנוגעות למשימות ולפרויקטים שבאחריותו, אך גם ישיבות

קראו עוד »