אנשים מאחרים לישיבות שלי – מה עושים?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

מאמרים > אנשים מאחרים לישיבות שלי – מה עושים?

מנהל פרויקטים צעיר פנה אליי בדילמה הבאה:
"אנשים מאחרים לישיבות שלי. האם נכון לחכות או להתחיל בלעדיהם?"
פתרון מוצע (שיקולים ורעיונות):
1. במידה ותחכה תמיד לכל המשתתפים – תקבע הרגשה שאפשר לאחר לישיבות שלך, מכיוון שאתה תמיד תחכה. מצד שני, אם תתחיל תמיד בזמן – אנשים יתחילו לכבד את הזמנים שלך.
2. כל עוד לא התחלת את הישיבה – אתה מבזבז את זמנם של אלו שכן הגיעו בזמן.
3. רצוי לשלוח תזכורת למשתתפים קריטיים ולבקשם לא לאחר.
4. במידה ומשתתף קריטי לישיבה מתעכב – רצוי להתקשר אליו ולהדגיש את החשיבות להגעה בזמן. במידה והוא מתכוון להתעכב יותר ממספר דקות – בקש שיבוא נציג מטעמו באופן מיידי.
5. יש לשקול לפזר את הישיבה
6. מאחרים כרוניים – יש לטפל באופן נפרד. להציג להם את המצב, ולערב מנהלים – במידה וממשיך לפגוע בעבודה השוטפת.
7. רצוי לקחת בחשבון את התרבות הארגונית הכללית: האם מדובר בארגון "דייקן" או "מאחר" ולתכנן את הפעולות בהתאם.
8. נקודה למחשבה – האם אנשים מאחרים לישיבות כי אינם רואים ערך בישיבה?

רוצה לדעת עוד? להתחיל לנהל ברגל ימין.
ולעוד קפיצת מדרגה ניהוליתסודות הניהול האפקטיבי.

הציצו ברשימת הסדנאות למנהלים.
פרטים נוספים למעוניינים באימון אישי.
עקבו אחריי ב- YouTube Linked-in  logo-wordpress

להרשמה לרשימת התפוצה:

מאמרים אחרונים באתר:

סדנת ניהול פרויקטים בגובה העיניים

הסדנה מיועדת לעובדים ומנהלים הנדרשים להוביל תהליכים, משימות ופרויקטים כחלק מעבודתם השוטפת.
מטרת הסדנה היא להקנות למשתתפים את בסיס הידע בניהול פרויקטים, לשפר מיומנויות ניהול רלוונטיות, לתת כלים פרקטיים ולפתח תחושת מסוגלות. להמשיך לקרוא

קראו עוד »