פיתוח והטמעת תהליכי עבודה

דף הבית > פיתוח והטמעת תהליכי עבודה

פיתוח והטמעת תהליכי עבודה

בארגונים רבים עולה צורך לפיתוח תהליכי עבודה והטמעתם, על מנת לשפר את התוצאות העסקיות.
תהליך פיתוח או עדכון תהליכים ארגוניים מתבצע לרוב ע"פי השלבים הבאים:
1. אבחון המצב הקיים: שלב זה כולל בעיקר ראיונות עם מנהלים ועובדים שונים, קבוצות מיקוד, סדנאות עבודה למיפוי פערים ועוד. מטרת שלב זה: מיפוי מצב קיים וזיהוי פערים עיקריים.
2. בניית ועדכון של תהליכי עבודה: עבודה משותפת שלי עם מנהלים רלוונטיים על מנת לייצר תהליכי עבודה מעודכנים. תהליכי עבודה אלו מתבססים על שיטות מקובלות בתעשייה הרלוונטית (best practices) המותאמות לאופי הארגון.
3. סבב קבלת משוב: שיתוף בעלי עניין בתהליכים המתגבשים כדי לקבל הערות ולהתחיל לגבש הסכמה רחבה לתהליכים.
4. הדרכות לגורמים הרלוונטיים: ההדרכות מתבצעות כסדנאות המשלבות תיאוריה, כלים ותרגולים להפנמת התהליכים החדשים. בהדרכה יש גם דגש להכשרת מדריכים עתידיים שיוכלו להמשיך להדריך את העובדים בעתיד.
5. ליווי שוטף (אפוציונלי): ליווי של פרויקטים/תהליכים/מנהלים למשך זמן המוגדר ביחד על מנת לוודא שהתהליכים מוטעמים ולאפשר לבצע שינויים ועדכונים לתהליך.

לקוחות ממליצים