גלריה

אנשים מאחרים לישיבות שלי – מה עושים?

מנהל פרויקטים צעיר פנה אליי בדילמה הבאה:
"אנשים מאחרים לישיבות שלי. האם נכון לחכות או להתחיל בלעדיהם?"

פתרון מוצע (שיקולים ורעיונות):
1. במידה ותחכה תמיד לכל המשתתפים – תקבע הרגשה שאפשר לאחר לישיבות שלך, מכיוון שאתה תמיד תחכה. מצד שני, אם תתחיל תמיד בזמן – אנשים יתחילו לכבד את הזמנים שלך.
2. כל עוד לא התחלת את הישיבה – אתה מבזבז את זמנם של אלו שכן הגיעו בזמן.
3. רצוי לשלוח תזכורת למשתתפים קריטיים ולבקשם לא לאחר.
4. במידה ומשתתף קריטי לישיבה מתעכב – רצוי להתקשר אליו ולהדגיש את החשיבות להגעה בזמן. במידה והוא מתכוון להתעכב יותר ממספר דקות – בקש שיבוא נציג מטעמו באופן מיידי.
5. יש לשקול לפזר את הישיבה
6. מאחרים כרוניים – יש לטפל באופן נפרד. להציג להם את המצב, ולערב מנהלים – במידה וממשיך לפגוע בעבודה השוטפת.
7. רצוי לקחת בחשבון את התרבות הארגונית הכללית: האם מדובר בארגון "דייקן" או "מאחר" ולתכנן את הפעולות בהתאם.
8. נקודה למחשבה – האם אנשים מאחרים לישיבות כי אינם רואים ערך בישיבה?

מודעות פרסומת

תגובה אחת ל-“אנשים מאחרים לישיבות שלי – מה עושים?

  1. נעה קצובר, יועצת ארגונית

    מסכימה מאד. ולמנהלים, נקודה נוספת למחשבה: מה רוצים להגיד לך העובדים באיחורים שלהם?

    אהבתי

מה דעתך בנושא?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s