מהן המיומנויות הקריטיות ללמידה בכניסה לתפקיד ניהולי ראשון?

במהלך הקריירה המקצועית שלנו אנחנו עוברים מתפקיד לתפקיד. אחד המעברים המשמעותיים ביותר הוא הפעם הראשונה שבה אנחנו מקבלים תפקיד ניהולי ואחריות על צוות של עובדים.
המעבר לתפקיד ניהולי ראשון מתאפיין במספר שינויים מהותיים:
1. אחריות כוללת לביצוע משימות העובדים, ולא רק של עצמנו.
2. גיבוש תוכנית עבודה ויעדים.
3. ניהול העובדים: העלאת מוטיבציה ודאגה לצרכיהם, לצד עמידה במשימות.
4. ניהול תהליכים מול גורמי חוץ ושותפי תפקיד.
5. היחסים עם המנהל הישיר עולים כיתה: מיחסי עובד-מנהל ליחסי מנהל-מנהל.
אם כן, מהן המיומנויות הקריטיות להצלחה בתפקיד?
[polldaddy survey="290D39E5EA9A8264" type="button" title="היכנס לסקר עכשיו" style="rounded" text_color="FFFFFF" back_color="000000"]
הסקר מיועד למנהלים חדשים, מנהלים וותיקים, מנהלי מנהלים ומנהלי משאבי אנוש.
אנא העבירו לאנשים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים לסקר.
את תוצאות הסקר אפרסם בשבועות הקרובים.
תודה מראש,
מיכאל
רוצה לדעת עוד? להתחיל לנהל ברגל ימין.
ולעוד קפיצת מדרגה ניהולית: סודות הניהול האפקטיבי.

עקבו אחריי ב- YouTube Linked-in  logo-wordpress
הרשמה לבלוג

שתפו את הפוסט:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *