גלריה

כיצד להפוך את המנהל למרוצה יותר?

ניהול בגובה העיניים

לכולנו ברור שככל שהמנהל שלנו מרוצה יותר מאיתנו, הסיכוי שלנו להצליח ולהיות מרוצים מהעבודה שלנו גדל.
אבל איך עושים זאת?
מהם הכללים שכדאי להקפיד עליהם?

למה כדאי לנו שהמנהל יהיה מרוצה?
זו נשמעת שאלה מובנית מאליה, אבל חשוב להזכיר שלמנהל יש תפקיד מרכזי בחיינו: בכוחו לקדם אותנו במספר פרמטרים כגון שכר, תנאים, תפקיד, ומנגד בכוחו לעכב את התקדמותנו בארגון. הוא שותף למידת ההצלחה שלנו בתפקיד ועל שביעות הרצון האישית שלנו. ההשפעה של המנהל שלנו ניכרת גם בחיים מחוץ לעבודה: על החלוקה בין העבודה לחיים האישיים ועל הלחץ היומיומי שלנו שלעיתים מקרין גם על הבית ואפילו משפיע על הבריאות שלנו.

מנהל מרוצה יעזור לנו להשיג משאבים, לקדם רעיונות, "לפתוח סתימות ארגוניות" (ראה: אסקלציה למנהל), לשפר את התנאים שלנו ולהתפתח ע"י משוב, חניכה והכוונה.

כללי מפתח להפוך את המנהל שלנו למרוצה יותר:
1. התאמת סגנון התקשורת שלנו לסגנון הניהולי של המנהל. לכל מנהל יש סגנון אופייני שמכתיב…

View original post 321 מילים נוספות

מודעות פרסומת

תגובה אחת ל-“כיצד להפוך את המנהל למרוצה יותר?

  1. פינגבק: כשהמנהל לא מעריך אותי מספיק | ניהול בגובה העיניים

מה דעתך בנושא?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s