גלריה

ניהול הלחץ האישי בעבודה

לפעמים אנחנו מרגישים מועמסים יתר על המידה, מנוהלים ע"י שטף של משימות ומכבים שריפות מסביבנו. סף הלחץ עולה, ואיתו מצב רוח עצבני, תחושת שחיקה ותסכול.

מה עושים בנידון?

לפעמים ציור שווה אלף מילים:

התמונה הנ"ל לקוחה מסדנת פיתוח מנהלים שהנחתי לפני שבועיים.
אחת הקבוצות בחרה לצייר את המנהל המצוי לעומת המנהל הרצוי.
אהבתי את הציור במיוחד משתי סיבות:
1. כמובן – השימוש באימוג'י שהפך להיות שפת כתיבה שניה של כולנו.
2. ההשוואה של הלחץ כנוזל כתום ממחישה בצורה נפלאה כיצד צריך לאזן אותו כמו מפלס מים.

המסר ברור:
מנהלים צריכים לדעת להאציל סמכויות ואחריות, לתעדף נכון ולהיערך כמה שניתן עם צוות מיומן.

הציור הוביל אותנו לדיונים נוספים כגון מהי אחריותו של המנהל בניהול הלחץ של עובדיו, כיצד להאציל סמכויות, מהם כללי המפתח בניהול זמן,
ולא פחות חשוב –
כיצד שולטים בזרם המשימות הנכנס, כלומר, כיצד אומרים לא למנהל הישיר?

אזכיר שנשארו עוד מקומות אחרונים בסדנת "לעבוד נכון עם המנהל" שתתקיים ביום שני 27/3, בערב.
לפרטים והרשמה: https://tixwise.co.il/he/working-with-my-manager

רוצה לדעת עוד? להתחיל לנהל ברגל ימין.
ולעוד קפיצת מדרגה ניהולית: סודות הניהול האפקטיבי.

הציצו בקטלוג סדנאות והרצאות למנהלים.
פרטים נוספים למעוניינים באימון אישי.

עקבו אחריי גם ב- YouTube Linked-in  logo-wordpress

 מיכאל שורץ, 052-7728023
michael.szwarc@gmail.com
מודעות פרסומת

תגובה אחת ל-“ניהול הלחץ האישי בעבודה

  1. פינגבק: טיפ להתמודדות עם קושי או תסכול | ניהול בגובה העיניים

מה דעתך בנושא?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s